Succeswens ARAG aan ‘Team Kuipers’
Londen, 10 juli 2021 – ARAG, partner van de KNVB scheidsrechters, lanceert aan de vooravond…
Tien bekende artiesten en verschillende topsporters reizen samen met de NOC*NSF Nationale Sportweek (18 t/m 27 september) door heel Nederland om te ervaren wat sport met mensen doet. Tien dagen lang brengen zij vanuit een unieke dug-out een ode aan de sport tijdens de Time-Out Sessies
“Sport doet iets met je. Muziek is magisch. Samen… legendarisch”. Met deze zin opent singer-songwriter Gerson Main de trailervideo voor de NOC*NSF Nationale Sportweek. Hij is één van de woordkunstenaars die de aankomende tien dagen een ode aan de sport gaan brengen samen met topsporters zoals Rico Verhoeven, Femke Heemskerk en Celeste Plak. Een met graffiti bespoten Dug-Out waarop de beeltenissen topsporters van TeamNL pronken is hun podium.
Nederlandse raplegende Sticks in zijn ode aan de sport: “Maakt niet uit wie je bent, doe je ding. We strijden samen, het heeft te maken met verbroedering.”
De unieke campagne komt voort uit een samenwerking tussen NOC*NSF en Nederlandse Loterij die zich inzet voor een gelukkiger, gezonder en sportiever Nederland. De campagne is ontwikkeld en geproduceerd door sportmarketingbureau House of Sports. Sport doet iets met je en soms is dat heel lastig om onder woorden te brengen. Dat uitgangspunt heeft House of Sports omarmd en prachtig vertaald naar de Time-Out Sessies met woordkunstenaars en topsporters met de dug-out als podium.
“Heel gaaf dat we sport en muziek op deze manier met elkaar kunnen verbinden met als doel sportdeelname te stimuleren en daarmee bijdragen aan een gelukkiger en gezonder Nederland”, aldus Arno de Jong van Nederlandse Loterij.
De artiesten die meewerken aan deze unieke campagne zijn Sticks, Berget Lewis, Rob Dekay, Willeke Alberti, Brainpower, Sarita Lorena, Gerson Main, Pleun Bierbooms, Öscan Akyol en Ruben Annink. Bekijk de eerste video’s via www.nationalesportweek.nl/timeoutsessies
Opdrachtgever: NOC*NSF en Nederlandse Loterij
Bureau: House of Sports
Creative Director: House of Sports
Campagne: House of Sports, Influencers of Sports, SportsSpeakers
Video content: Ten Content Agency