Ranomi Kromowidjojo

Ranomi Kromowidjojo: Sponsor van de Rust

  • Atletenmanagement
  • Merkactivaties
Campagne Auping

Sponsor van de Rust

Sponsor van de rust
Voor topprestaties is rust minimaal net zo belangrijk als trainen. Auping weet dat rust het fundament is voor kampioenen en zet zich daarom in als Sponsor van de Rust. Want een goede nachtrust zorgt voor de energie die nodig is om een topprestatie te leveren. Ranomi slaapt in een etmaal tussen de 9 en 11 uur. Elke nacht 8 uur, en in de middag een half tot twee uur. Dit hangt van de intensiteit van de training af. In een herstelweek of een rustigere periode slaapt ze wel minder tussen de middag. Dat middagslaapje is haar in het begin wel ‘aangepraat’. Ze vond het toen ze jonger was nooit nodig. Ranomi merkte vervolgens dat haar lichaam het nodig had en is er nu helemaal aan gewend. Ze kan daardoor de middagtraining gewoon veel beter aan omdat ze herstelt van de ochtendtraining en oplaadt. Een paar uur op de bank zitten helpt ook, maar niet zo goed als slapen. Ranomi is in de afgelopen jaren al een aantal keer het stralende middelpunt geweest van een campagne van Auping, waaronder de prachtige campagne ‘Slapen voor Goud’ rondom de Olympische Spelen van Londen.

Mijn Carrière van de Rust is behoorlijk ontwikkeld in de loop der jaren. Slaap en rust hebben steeds meer prioriteit gekregen

Ranomi Kromowidjojo
Contact

Vragen?

Benieuwd naar de case van Auping of wat een samenwerking met Ranomi voor je merk kan betekenen? Neem direct contact met ons op door onderstaand formulier in te vullen.