Zorg van de Zaak

Spanning- en stresstest campagne

  • Data opbouw en management
  • Merkactivaties
  • Social Media Marketing
  • Strategie en concept
  • Video Marketing
Het concept

Wat doet wedstrijdspanning?

Zorg van de Zaak is trotse hoofdsponsor van FC Utrecht. Vanuit de centrale thematiek ‘Zorg voor prestaties’, lanceerde House of Sports samen met Zorg van de Zaak de spanning- en stresstest. FC Utrecht grootaandeelhouder én supporter Frans van Seumeren fungeerde de afgelopen maanden, samen met enkele andere supporters, als proefkonijn voor een spanning- & stresstest. Hoofdsponsor Zorg van de Zaak wil met deze test duidelijk maken welke factoren leiden tot stress, wat de gevolgen zijn, maar ook wat de oplossingen zijn en hoe je stress onder controle houdt. Met behulp van een borstband met sensor werd zowel de hartslag als de beweging van Frans en de supporters voor, tijdens en na wedstrijden gemeten.

  • 0 video's
  • 0 contactaanvragen voor Zorg van de Zaak
  • 0 views

FC Utrecht is voor mij een religie!

FC Utrecht supporter Raimond Kerkhof