Naomi van As

Naomi van As: Sensodyne

  • Atletenmanagement
  • Merkactivaties
Sensodyne

Naomi van As

Voor Sensodyne schitterde Naomi in een online campagne van drie video’s rondom de introductie van de nieuwe tandenpasta Pro-Glasur (van GSK). Gezond eten wordt steeds belangrijker. Helaas staan alle gezonde voedingskeuzes niet meteen voor een gezond gebit. Bijvoorbeeld door het eten van fruit of drinken van een smoothie, beschadig je snel je tandglazuur. Omdat weinig mensen dit weten is er een informatieve en grappig content gemaakt met tandartsen-dochter Naomi van As.

Via deze link kun je de eerste aflevering van Naomi kijken. Vervolgens heeft Naomi een tweede campagne video opgenomen die terug te kijken is via deze link. Ten slotte heeft Naomi ook een derde campagne video gemaakt.

Sensodyne Naomi
Contact

Vragen over deze case?

Benieuwd naar de of wat Naomi voor jouw merk kan betekenen? Neem direct contact met ons op door onderstaand formulier in te vullen.