Zorg van de Zaak

Mantelzorgcampagne

  • Merkactivaties
  • Social Media Marketing
  • Strategie en concept
  • Video Marketing
Het concept

Mantelzorgcampagne

Zorg van de Zaak was jarenlang trotse hoofdsponsor van eredivisionist FC Utrecht. Samen met FC Utrecht lanceerde Zorg van de Zaak een maatschappelijke campagne rondom de problematiek van mantelzorg. Met als doel om het thema te agenderen, een preventieprogramma te ontwikkelen om mantelzorgers te helpen een juiste balans te vinden tussen werk, mantelzorg en ontspanning.

Samen met Zorg van de Zaak en FC Utrecht lanceerden we een online hulploket voor mantelzorgers, een PR-campagne en een digitale campagne op alle sociale kanalen. Door middel van storytelling werden An, Petrov en Leo in 3 afleveringen gevolgd, geholpen en verrast. 100 mantelzorgers werden uitgenodigd voor een themawedstrijd, waarbij eenmalig gespeeld werd met de naam van een mantelzorger op het shirt van de FC Utrecht selectie.

Bekijk hier alle afleveringen!

 

  • 0 impressies video marketing campagne
  • 0 unieke personen bereikt
  • 0 aanmeldingen van mantelzorgers

“Mantelzorg bestaat voor een heel groot deel uit liefde”

Willem Janssen, captain FC Utrecht
Over

Zorg van de Zaak

Zorg van de Zaak is een netwerkorganisatie van arbobedrijven, expertisebedrijven en zorgbedrijven. Vanuit het netwerk wordt integrale ondersteuning rond impactvolle momenten geboden op het werk of thuis. Hierdoor kunnen mensen blijven werken en meedoen in de samenleving!

Over de

Campagne

Klant: Zorg van de Zaak
Concept: House of Sports
Content: Ten Content Agency
Distributie: House of Sports

Nieuwsgierig?

Bekijk andere cases

Ontdek alle cases
Contact

Vragen over de mantelzorgcampagne?

Benieuwd naar de Mantelzorgcampagne of Zorg van de Zaak? Neem direct contact met ons op door onderstaand formulier in te vullen.