Lotto

Lotto & wielrennen

  • Data opbouw en management
  • Events
  • Exposure
  • Merkactivaties
  • Productie
  • Social Media Marketing
  • Strategie en concept
  • Video Marketing
Het concept

#samenjuichen campagne

Lotto heeft in aanloop naar de Tour de France 2016 de #samenjuichen campagne opgezet. Zowel online als offline activeerde Lotto het principe om met z’n allen te juichen voor de Team LottoNL-Jumbo rijders. Na een oproep tot juichen in het juichteam, ging er in de zomer van 2017 een busje met juichers naar de Tour de France om de rijders van Team LottoNL-Jumbo aan te moedigen.

#samenjuichen

Lotto wielrennen
De 6 van Lotto

6 aansprekende toertochten

“De 6 van Lotto” zijn 6 aansprekende toertochten verspreid over Nederland met “ De 6e van Lotto” als laatste en “eigen” toertocht. De atleten van Team LottoNL-Jumbo fietsen mee. Door het steunen van 6 toertochten onderstreept Lotto het belang van breedtesport in Nederland. Lotto is er niet alleen voor de topsporters van Team LottoNL-Jumbo maar voor alle toerfietsers in Nederland. In opdracht van Lotto organiseerde House of Sports de evenementen en marketing communicatie van de evenementen.

Nieuwsgierig?

Bekijk andere cases

Ontdek alle cases
Contact

Vragen over Lotto in het wielrennen?

Benieuwd naar de activaties van Lotto in het wielrennen? Neem direct contact met ons op door onderstaand formulier in te vullen.