Lotto

Lotto & schaatsen

  • Data opbouw en management
  • Exposure
  • Merkactivaties
  • Productie
  • Social Media Marketing
  • Strategie en concept
  • Video Marketing
Het concept

#samenjuichen campagne

Lotto heeft in aanloop naar de Tour de France 2016 de #samenjuichen campagne opgezet rondom het wielrennen, met als doel om sympathie en exposure voor Lotto te genereren. Natuurlijk mocht het schaatsseizoen in eigen land ook niet ontbreken! De campagne #samenjuichen werd met verschillende concepten doorgetrokken naar het schaatsen, om de Thialf-bezoekers (en de mensen thuis) te betrekken bij de campagne #samenjuichen. Onder andere de juichcam en een grote livewall in Thialf werden geïntroduceerd.

  • 0 #samenjuichen berichten gedeeld op social media
  • 0 unieke personen bereikt
  • 0 impressies

#samenjuichen met Ballie! Mooier kannie!

Diane Valkenburg, (oud)langebaanschaatster
Het concept

Laat je lot niet liggen!

Lotto is er voor de mensen die van opwinding en een spelletje houden. Voor mensen die kansen pakken, die durven en doen. Zij dromen van een leuker en uitbundiger leven. Lotto is er voor die mensen die hun eigen lot een handje willen helpen. Tijdens het Olympisch Kwalificatie Toernooi in 2017 nodigde Lotto de bezoekers van Thialf uit om de kansen in het leven te pakken en er alles uit te halen. Iedereen kreeg bij binnenkomst een stadionklapper én een lot, die men kon verzilveren door hem in te vullen en in de gele Lotto tonnen te droppen. Met deze unieke code kregen de bezoekers de kans om mooie prijzen te winnen (zoals 5 jaar lang gratis meespelen met de Lotto)! Om de winbeleving te vergroten werden de winnaars tijdens een live Lotto trekking op de schermen in Thialf onthuld.

  • 0 polaroids geschoten door activatieteam
  • 0 ingevulde 'loten'
  • 0 stadionklappers
Nieuwsgierig?

Bekijk andere cases

Ontdek alle cases
Contact

Vragen over Lotto in het schaatsen?

Benieuwd naar de activaties van Lotto in het schaatsen? Neem direct contact met ons op door onderstaand formulier in te vullen.