Droomparken

Kraak de Kameraadjes Kluis

  • Data opbouw en management
  • Merkactivaties
  • Social Media Marketing
  • Strategie en concept
  • Video Marketing
Het concept

Feyenoord Kameraadjes Voetbalfeest 2019

Ter voorbereiding op de start van het hoofdpartnerschap tussen Droomparken en Feyenoord vanaf volgend seizoen was de doelstelling van de activatie ‘Kraak de Kameraadjes Kluis’ om awareness te creëren, sympathie onder het Feyenoord publiek te kweken en een eerste mogelijkheid om leads te genereren. Tijdens het Kameraadjes Voetbalfeest 2019 had het aanwezige publiek (Kameraadjes en hun verzorgers) de mogelijkheid om de ‘Kameraadjes Kluis’ te kraken. Toets de juiste code in, open de kluis en win een weekend weg voor het gezin. Kortom, een succesvolle offline activatie van House of Sports!

Winnaars Kraak de Kameraadjes Kluis
  • 0 winnaars
  • 0 leads
  • 0 Kraak de Kameraadjes Kluis pogingen
Over

Droomparken

Droomparken is officieel als hoofdsponsor aan Feyenoord verbonden (nu: EuroParcs Group). De ambitie van Droomparken is om voor versnelde en verhoogde landelijke naamsbekendheid te gaan en zo meer gasten te mogen ontvangen op de parken. De kans deed zich voor om dat via Feyenoord waar te maken, een geweldige topclub met een lange traditie. Droomparken passen qua mentaliteit goed bij Feyenoord. Droomparken houdt van aanpakken en wil graag scoren bij haar gasten door hen een geweldige vakantiebelevenis te bieden.

Nieuwsgierig?

Bekijk andere cases

Ontdek alle cases
Contact

Vragen over de Kraak de Kameraadjes Kluis van Droomparken?

Benieuwd naar de Kraak de Kameraadjes Kluis? Neem direct contact met ons op door onderstaand formulier in te vullen.