Croky

IJspret met Croky

  • Data opbouw en management
  • Events
  • Influencer marketing
  • Merkactivaties
  • Social Media Marketing
  • Strategie en concept
  • Video Marketing
Het concept

Pret en plezier op het ijs!

Croky staat garant voor fun en gezelligheid en wil dat uitdragen in het schaatsen. Met Croky ben je verzekerd van pret en plezier op het ijs, samen met vriendjes en familie! Als trotse partner van alle langebaanschaatsevenementen en het IJSTIJD! programma, had Croky het doel om de merkbekendheid te verhogen, impactvolle contactmomenten te creëren en top of mind te worden bij de doelgroep.

Samen met Croky hebben we een online videocampagne – bestaande uit een achttal vlogs – uitgebracht, waarin influencer Saar Koningsberger tijdens de wintermaanden de IJspret in Nederland in beeld brengt. Zo heeft ze een battle op het ijs tegen Olympisch Kampioene Esmee Visser, organiseert ze samen met Croky een kinderpartijtje in Thialf, doet ze mee aan de Croky Ice Challenges op het IJSTIJD! Festival en speelt ze de Croky Sneeuwpret Game in de sneeuw.

  • 0 views
  • 0 miljoen totaal bereik
  • 0 unieke video’s

Ik vond de campagne te gek! Door de fijne energie en professionaliteit van House of Sports hebben we toffe content weten te maken die het juiste gevoel creëerde en aansloot bij de wensen van Croky!

Influencer Saar Koningsberger
Nieuwsgierig?

Bekijk andere cases

Ontdek alle cases
Contact

Vragen over IJspret met Croky?

Benieuwd naar onze werkzaamheden rondom IJspret met Croky? Neem direct contact met ons op door onderstaand formulier in te vullen.