Snelle Jelle

#echtedoorzetters

  • Data opbouw en management
  • Exposure
  • Influencer marketing
  • Merkactivaties
  • Productie
  • Social Media Marketing
  • Strategie en concept
  • Video Marketing
Het concept

Verhalen over doorzetters

Snelle Jelle is vanaf 2018 partner van de Amsterdam City Swim! Snelle Jelle wil met het partnership een real-life doorvertaling van de merkwaardes creëren bij de Amsterdam City Swim, om zo de geloofwaardigheid en beleving rondom het merk te verhogen.

Snelle Jelle ziet sport als hét moment voor extra energie, hét doorzetmoment! De Amsterdam City Swim zit vol met verhalen over doorzetters, een directe real-life doorvertaling van de merkwaardes van Snelle Jelle. De doorzetter staat centraal in de sponsor activaties rondom de Amsterdam City Swim. Degene die ondanks alle tegenslagen doorgaat, die kracht en energie toont om de volgende uitdaging aan te gaan, of de draad op te pakken. Samen met Snelle Jelle hebben we middels een videocampagne letterlijk het portret van de Amsterdam City Swim doorzetter in beeld gebracht.

  • 0 #echtedoorzetters zwommen mee
  • 0 video's
  • 0 bereikte personen
De rol van

Influencers of Sports

Via Influencers of Sports is het partnership tussen Saar Koningsberger en Croky tot stand gekomen. Croky was op zoek naar een influencer die de doelgroep in het hart kon bereiken en paste bij de uitstraling van Croky: pret en plezier op het ijs! Saar Koningsberger kwam naar voren als match. Saar is een jonge moeder, heeft een eigen vlogkanaal waar jonge gezinnen naar kijken, heeft ervaring met presenteren en straalt plezier uit!

Bekijk hier alle #echtedoorzetters afleveringen!

Nieuwsgierig?

Bekijk andere cases

Ontdek alle cases
Contact

Vragen over de #echtedoorzetters?

Benieuwd naar #echtedoorzetters campagne of Snelle Jelle? Neem direct contact met ons op door onderstaand formulier in te vullen.