Dove Men+Care

Dove Share your Care Campagne

  • Data opbouw en management
  • Exposure
  • Influencer marketing
  • Merkactivaties
  • Social Media Marketing
  • Strategie en concept
  • Video Marketing
Het concept

Videocampagne

Met de ‘Share your Care’ campagne wilde Dove Men+Care, als hoofdsponsor van de Amsterdam City Swim, het merk positief laden bij hun doelgroep. Een branded content videocampagne bracht het levensverhaal en de beweegredenen in beeld van 3 ‘sprekende’ portretten en aansprekende prominenten (Pieter van den Hoogenband, René Froger en Jan Joost van Gangelen). De branded videocampagne is breed gedistribueerd via alle mediakanalen van Dove Men+Care, ACS en een mediapartner.

  • 0 quality views (>15 seconden)
  • 0 unieke personen bereikt
  • 0 impressies
Amsterdam City Swim
Amsterdam City Swim
Over

Dove Men+Care

Dove Men+Care was jaren trotse hoofdsponsor van de Amsterdam City Swim! De kernwaarden van de Amsterdam City Swim matchten sterk met hetgeen Dove Men+Care wil uitstralen en de maatschappelijke betrokkenheid van Unilever. Dove Men+Care wilde positieve merkperceptie realiseren door hun visie op mannelijkheid ‘Care Makes a Man Stronger’ uit te dragen. Met de ACS als uniek platform hebben we deze visie tastbaar gemaakt.

Nieuwsgierig?

Bekijk andere cases

Ontdek alle cases
Contact

Vragen over de Share your Care campagne?

Benieuwd naar de Share your Care campagne of de Amsterdam City Swim? Neem direct contact met ons op door onderstaand formulier in te vullen.