Aegon

De Aegon Digitale Foto Activatie

  • Data opbouw en management
  • Exposure
  • Merkactivaties
  • Productie
  • Social Media Marketing
  • Strategie en concept
Het concept

Fotoactivatie

Samen met Aegon Nederland heeft House of Sports de Aegon Digitale Foto Activatie bedacht en ontwikkeld, gericht op de bezoekers en deelnemers (voornamelijk studenten) van de 4 grootste roei evenementen in Nederland. De belangrijkste doelstelling van Aegon met deze digitale foto activatie was potentiële werknemers voor Aegon werven.

Door middel van een mobiele en een vaste foto- en GIFbooth werd er tijdens de roei evenementen gepersonaliseerde content gegenereerd van de deelnemers en bezoekers. Deelnemers ontvingen direct een mail met de foto of het gifje die ze vervolgens weer konden delen op hun social media kanalen. De leukste foto’s werden beloond met een voortvarende prijs.

  • 0 unieke mailadressen opgehaald
  • 0 foto's en GIF'jes gemaakt
  • 0 % werd gedeeld op social media
Aegon Digitale Foto Activatie
Aegon Digitale Foto Activatie
Over

Aegon

Roeien is een prachtsport en dat mag héél Nederland weten! Vanuit die gedachte is Aegon sinds 2008 sponsor van de roeisport. De sponsorovereenkomst loopt in ieder geval tot en met de Olympische Spelen in Tokio, in 2021.

Contact

Vragen over de leadcampagne?

Benieuwd naar Aegon of de leadcampagne? Neem direct contact met ons op door onderstaand formulier in te vullen.

    Nieuwsgierig?

    Bekijk andere cases

    Ontdek alle cases