VGZ

Helden van VGZ

  • Hospitality
  • Merkactivaties
  • Productie
  • Social Media Marketing
  • Strategie en concept
  • Video Marketing
Het concept

De helden van VGZ

VGZ was in 2017 sponsor van de Vierdaagse. Hiermee onderbouwden zij de pay-off ‘Voor goede zorg zorg je samen’. House of Sports organiseerde in opdracht van VGZ meerdere activaties, zowel langs de looproute als op de start-, en finishlocaties tijdens de grootste meerdaagse wandeltocht van de wereld. De wandelaars werden getrakteerd op een prachtig VGZ-rustpunt in de vorm van een mobiele VIP-kleedkamer, er werden digitale video-items gemaakt over bijzondere deelnemers (100 ‘Helden’ van VGZ) en er liepen diverse VGZ-werknemers en relaties mee met de Nijmeegse Vierdaagse.

  • 0 unieke video's
  • 0 helden van VGZ
  • 0 deelnemers aan de Vierdaagse

Zolang ik geen blaren krijg en niet meer kan lopen, ga ik door!

Held van VGZ
Nieuwsgierig?

Bekijk andere cases

Ontdek alle cases
Contact

Vragen over VGZ en de Vierdaagse?

Benieuwd naar de merkactivaties van VGZ? Neem direct contact met ons op door onderstaand formulier in te vullen.